בניאס תחתון מים קפואים

לפניכם קטע קטנטן ומעגלי שרק ישאיר לכם טעם של עוד. יש בו הכל עצי דולב נישאים מים צלולים ובזלת מכל עבר.

נוב 2021
נקודת התחלה וסיום
שאר ישוב שטח הקמפינג בקצה הדרומי של הישוב

נקודות חן על הדרך

הקדישו זמן התבוננות בפסיפסים המרהיבים של בעלי הקמפינג.
בסיום ניתן לתאם קנייה של גבינות צאן משובחות במושב. אצל משק דור. לא תצטערו

תיאור מסלול

יוצאים מהשער המזרחי לכיוון בניאס תחתון

נכנסים לשאר ישוב ומיד פונים שמאלה. לאורך גדר שמקיפה את הישוב עד הגיענו לאתר קמפינג. כבר עם ההגעה חלפנו על שער חשמלי לכיוון מזרח וכשנעבור אותו נגיע לגשר ביילי שנפרש מעל מימי הבניאס הקפואים.

שכשוך ראשון

אחרי הגשר נפנה שמאלה במעלה הזרם. סימון שבילים אדום. עוד חצי ק”מ ומגיעים לאזור נוח לרחצה

שכשוך שני

אחרי רחצה ראשונה. נמשיך באותו הסימון עד שנגיע לסימון שחור שנצמד לגדה בעוד האדום מתרחק מהמים וממשיך לאורך השדות.
נצעד בשחור כמה שנרצה כדי ליהנות מעוד שכשוך קפוא. למי שרוצה- הדרך הזו מגיעה עד לשניר וגם לשמורת הבניאס

הדרך חזרה

השיבה לרכבים פשוטה מאוד. פשוט נחזור לסימון האדום ונשמור על הדרך החקלאית. היא כבר תוביל אותנו חזרה לגשר. נחצה אותו ונעלה עד לרכבים

יוחאי

אתר זה מוקדש לזכרו של יוחאי אדלר, שכמוני אהב את הארץ ואת שביליה וכמוני התמודד עם המחלה הזו, ונפטר בטרם עת